Het vastleggen van afspraken en protocollen is vanzelfsprekend een goede zaak. De praktijk blijkt echter weerbarstiger. De mystery guest van Seiso zal op de door u aangegeven locatie de werking van afspraken tussen samenwerkende partijen testen en beoordelen.
Of dit nu één of meerdere facilitaire diensten betreft, ze kunnen in een enkel bezoek beoordeeld worden. Flexibiliteit, reactietijd, inlevingsvermogen, gastvrijheid en hulpvaardigheid zijn onderwerpen waar we tijdens de mystery visit naar zoeken.
Dubieuze geldstromen in de catering, beveiligingslekken bij vertrouwelijke papieren, gebrek aan gastvrijheid en inzet van ondeskundige of niet gediplomeerde medewerkers, het zijn voorbeelden van de uitkomsten die we kennen uit mystery guest visits.
Is uw organisatie mystery visit proof?
Meting van de huidige stand van zaken en na het oplossen van eventueel achterstallig onderhoud. Lees meer
Controle op uitvoering van schoonmaakwerkzaamheden door een persoon of van één taak. Lees meer
Kwaliteitsniveau zodanig bewaken dat de controle zo goed als zeker een voldoende oplevert. Lees meer
Een objectief kwaliteitmeetsysteem voor het beoordelen van de glasbewassing aan gebouwen. Lees meer
Belevingsmetingmethodiek waarmee eenvoudig de waardering voor de schoonmaak kan worden vastgesteld. Lees meer
De schoonmaakbetrokkenen maken met een Seiso-deskundige een rondgang door het pand. Lees meer
Medewerkers worden per steekproef ondervraagd over hun bevindingen. Lees meer
De mystery guest test en beoordeelt de afspraken tussen samenwerkende partijen. Lees meer
Seiso onderzoekt de procedure voor, in en na het gebruik van een clean room. Lees meer
Een contractscan geeft u snel en onderbouwd inzicht over de prestaties van uw contracten. Lees meer