Tevreden medewerkers leveren goed werk. Dit ligt ten grondslag aan de medewerkers tevredenheid onderzoeken uitgevoerd door de specialisten van Seiso.
Een steekproef van medewerkers wordt via een persoonlijk interview gevraagd naar een diversiteit aan onderwerpen met betrekking tot zijn of haar werkzaamheden. Dit betreft zaken die gerelateerd zijn aan het dienstverband en de invulling van de werkgever hierin, als ook zaken rondom de werkomgeving, arbeidsomstandigheden, materialen, middelen en werkdruk.
Verhoging van de medewerkerstevredenheid levert een betere arbeidsverhouding op, meer bewustzijn van samenwerkende partijen als ook een betere kwaliteit van dienstverlening en beleving.
Meting van de huidige stand van zaken en na het oplossen van eventueel achterstallig onderhoud. Lees meer
Controle op uitvoering van schoonmaakwerkzaamheden door een persoon of van één taak. Lees meer
Kwaliteitsniveau zodanig bewaken dat de controle zo goed als zeker een voldoende oplevert. Lees meer
Een objectief kwaliteitmeetsysteem voor het beoordelen van de glasbewassing aan gebouwen. Lees meer
Belevingsmetingmethodiek waarmee eenvoudig de waardering voor de schoonmaak kan worden vastgesteld. Lees meer
De schoonmaakbetrokkenen maken met een Seiso-deskundige een rondgang door het pand. Lees meer
Medewerkers worden per steekproef ondervraagd over hun bevindingen. Lees meer
De mystery guest test en beoordeelt de afspraken tussen samenwerkende partijen. Lees meer
Seiso onderzoekt de procedure voor, in en na het gebruik van een clean room. Lees meer
Een contractscan geeft u snel en onderbouwd inzicht over de prestaties van uw contracten. Lees meer