Deel deze pagina!

FaciliPoint

Wat is FaciliPoint?

FaciliPoint is een gebruiksvriendelijk facilitair communicatieprogramma. Uitermate geschikt om de interne communicatie van verschillende gebruikersgroepen te stroomlijnen, vast te leggen en beheersbaar te maken. Als het ware is FaciliPoint een verzamelpunt van alle (facilitaire) communicatie.

De kracht van FaciliPoint ligt in de eenvoud. Met duidelijke schermen kan de gebruiker meldingen, klachten en bestellingen plaatsen. De meldingen en bestellingen komen rechtstreeks terecht bij de juiste contactpersoon van de betreffende leverancier.

'Onder water' wordt de facilitair manager (de hoofdgebruiker) geïnformeerd over de lopende meldingen, klachten, verzoeken, bestellingen, enzovoort. Leveranciers ontvangen gestructureerd alle meldingen en bestellingen en hebben inzicht in de status van meldingen en bestellingen.

Geautoriseerde gebruikers kunnen via FaciliPoint bestanden bekijken. Overeenkomsten, bezoekverslagen, kwaliteitsrapporten, KPI's, planningen, werkprogramma's enzovoort zijn overzichtelijk gerangschikt voor de diverse facilitaire diensten.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Alle klachten, meldingen en vragen van de klant en zijn verschillende locaties met betrekking tot facilitaire dienstverlening kunnen binnen FaciliPoint geplaatst worden. Voordeel is dat zowel de verantwoordelijke manager bij de leverancier als ook de facilitair manager inzicht houdt in de operationele gang van zaken.

Meldingen en vragen kennen de status openstaand, in behandeling en afgehandeld. Op deze wijze kan de reactie(tijd) op wensen, vragen en klachten goed gevolgd worden. De meldingen kunnen ook nog gespecificeerd worden naar onderwerp zoals schoonmaak, sanitaire voorzieningen, specialistische reiniging en glasbewassing.

Rapportage

De hoofdgebruiker (facilitair manager) kan gebruik maken van de rapportagemogelijkheden die het pakket biedt. Zo kan van elke gewenste periode inzicht verkregen worden in de status van verzoeken, bestellingen en klachten.

FaciliPoint biedt ruimte om de communicatie op alle voorkomende facilitaire diensten op het gebied van bijvoorbeeld koffievoorziening, parkeerbeheer, groenvoorziening, kopieermachines, drukwerk, kantoorartikelen, schoonmaakdienstverlening, catering, sanitaire voorzieningen, glasbewassing enzovoort te stroomlijnen.

FaciliPoint is voor opdrachtgevers en leveranciers ideaal voor het beheersbaar maken van mantelovereenkomsten. Breed georiënteerde inkoopopdrachten en (landelijke) overeenkomsten op gebied van dienstverlening krijgen vorm binnen FaciliPoint.

Aanpasbaar aan de klant

FaciliPoint wordt ingericht naar de wensen van de opdrachtgever. Beschreven producten, diensten en leveranciers worden voorzien van een foto of logo en de lay-out wordt aangepast aan de huisstijl van de opdrachtgever.

Seiso is van mening dat FaciliPoint uitermate geschikt is voor organisaties met meer dan één locatie, waar de wens leeft om inzichtelijk te maken wat er op locatie maar ook per regio speelt op gebied van facilities om zodoende de dienstverlening te toetsen en te volgen. Ook voor leveranciers op facilitair gebied biedt het pakket veel voordelen.

Vragen of opmerkingen?

Heeft u vragen en/of opmerkingen over wat FaciliPoint u te bieden heeft? In een persoonlijk gesprek gaan we graag in op uw situatie en lichten we met plezier toe op welke vlakken wij u van dienst kunnen zijn.

Bel ons voor een vrijblijvend advies op 088 3100 200 of vul het contactformulier in.

Contact opnemen met Seiso